zondag 6 oktober 2013

Wel, niet, wel, niet

Bedrukte sweat, heerlijke dikke tricot met een zachte binnenkant. De keuze in bedrukte sweat is minimaal. Altijd kwam de stof Headphonauts van Hamburger Liebe voorbij, de blauw/zwarte en de rood/zwarte. De stof kon mij niet overtuigen. Echter met de kou in het vooruitzicht heb ik toch de knoop doorgehakt en beide kleuren besteld. Oudste zoon had eerst keuze en koos, ook niet geheel overtuigd, de blauw/zwarte.

Deze hoodie werd daarvan gemaakt en ik moet zeggen: het valt mee. Het is best een leuke trui geworden en manlief was zeer enthousiast.

Het patroon komt uit de laatste Ottobre. Met dat patroon maakte ik eerder deze hoodie.
Binnenkort zal ik ook van de rood/zwarte Headphonauts een hoodie maken.




2 opmerkingen:

100% Elke zei

Ik vind het een superknappe hoodie! Benieuwd naar de rood/zwarte versie!

Lieve zei

Dat Ottobre patroon ga ik toch ook eens proberen.