maandag 28 oktober 2013

Twinkle, twinkle little star

Eerder kocht ik een Mus-tricot en maakte er dit rode jurkje van. Daar was ik niet zo tevreden over, de kleuren zijn net niet fel genoeg.
Eigenwijs als ik was, kocht ik wederom een Mus-tricot en wederom was ik teleurgesteld. Het is niet mijn serie, niet mijn kleuren en niet mijn kwaliteit.
In overleg met oudste zoon maakte ik er een boxershort van naar patroon Hugo uit Ottobre 1/2013. (tailleband werd gewoon elastiek)

En daar is de stof perfect voor, het zit heerlijk volgens oudste zoon. Hij vond de pijpjes wat aan de lange kant, maar voor een kind dat wekelijks naar een buiten BSO gaat is dat wel lekker warm.
Dat wordt bandwerk, want er kunnen naar schatting 10-12 boxershorts uit de lap. Genoeg voor beide zoons! En wellicht nog een grote voor manlief ;)


Geen opmerkingen: