donderdag 17 oktober 2013

Instant rokje

Gisteren postte ik het vogeljurkje. Wat ben ik verliefd geworden op dat stofje en mijn dochter ook.
Daarom van deze stof geen bewerkelijk jurkje, maar een instant rokje. De stof rechtstreeks aan het elastiek. Breed elastiek dat ik gelukkig nog had liggen.
Gemaakt terwijl de kids in bad zaten, razendsnel dankzij de tutorial van haar.
Eerder deze week kocht ik wat effen longsleeves, de rode kleurt goed bij
het rokje en moest voorzien worden met
een vogel van flockfolie.
En welk vogeltje leende zich daar beter voor
dan het wereldwijd bekende Twitter-birdie?

Een leuke set welke dochterlief morgen direct aan kan!

5 opmerkingen:

With love - by Eva zei

Hoe meer ik het zie, hoe schoner ik dat stofje begin te vinden. Leuk rokje!

Cathy zei

Mooi geworden ,voer jij de rokjes voor de koudere dagen?

Unknown zei

Leuk hoor!

Fenna Achternaam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Fenna Achternaam zei

Nee geen voering, er gaat een dikke maillot onder of een legging. Koude, natte dagen worden toch vaak binnen doorgebracht. Onderweg zit madame onder een dekentje in buggy of fietskar. Voor een echte dag outdoors blijft het rokje in de kast hangen en gaat de jeans aan.