dinsdag 22 oktober 2013

Kids Clothes Week day 2


Vandaag was de tweede dag van de challenge. Voor mij niet zo'n probleem aangezien ik de middag alleen thuis ben.
Het eerste project was een duplicaat van de hoodie die ik hier maakte. Dit keer voor een jongetje van school. Reproductie is niet mijn sterkste punt, maar dit patroon is eenvoudig en kan eigenlijk niet verkeerd gaan.
Het tweede project was ook een bestelling, slofjes voor een dreumesje. Een jongetje van net geen jaar oud met schoenmaat 20. Het werden de moonboots uit de Ottobre van winter 2012.
Gemaakt van reststoffen en fleece. De onderzijde is van anti-slipmateriaal, zodat het ventje zich rustig kan optrekken en wellicht al wat voorzichtige stapjes kan maken.

3 opmerkingen:

Omias maaksels zei

Hallo....
Zoekend op het world wide web naar inspiratie voor een colbertjasje / liefst met een patroon uit Ottobre....kwam ik op uw blog terecht. Wat maakt u mooie ; kleurrijke dingen. Mijn complimenten.
Ook bovenstaande moonboots vind ik super.
Mag ik vragen wélk soort anti-slip materiaal u gebruikte voor de zolen ?
Ik zou het fijn vinden dat van u te vernemen.
Mvg
Mia

Fenna Achternaam zei

Dank voor het compliment.
De antislipmat is er eentje die men in de keukenlade legt tegen verschuiven van spulletjes. Ik kocht het bij Marskramer.

Eva zei

Bedankt voor de tip, ik ga het ook eens uitproberen.