zaterdag 12 oktober 2013

Tyranno-baby-rex

Deze week kreeg ik een bestelling. Als alles goed gaat, wordt er begin 2014 een klein jongetje geboren. De buurvrouw van zijn oma bestelde daarom bij mij een vestje.
Graag wilde ik daar direct aan beginnen, echter in mijn kast zijn geen jongensbabystofjes meer te vinden. Gelukkig is mijn zusje ook besmet met het naaivirus en wist ik dat er in haar voorraad wel een leuk stofje zat. Een dino-stofje.
Voor het patroon gebruikte ik het boek Zo Geknipt, patroon Ingeduffeld.
Ditmaal dan geheel van tricot, buitenkant
en voering, en zonder paspelband.
De knoopjes zijn kampsnaps,
alle drie de kleuren had ik op voorraad.



2 opmerkingen:

With love - by Eva zei

Leuk, zo'n bestelling :-)

Effie zei

Wat een leuke. Je hebt wat gewonnen bij mij. Even kijken dus!