vrijdag 25 oktober 2013

Kids Clothes Week day 5

Vandaag kwam er eindelijk weer eens een eindproduct onder de naaimachine vandaan rollen. Alhoewel helemaal tevreden ben ik nog niet, de schouderband is niet netjes naar mijn zin. Dus die staat niet op de foto en gaan binnenkort aangepast worden.
Het tasje zelf is prachtig, de kleurencombi is geweldig. Ik ben jaloers op de speurneus die deze tas voor zijn verjaardag gaat krijgen, want dit is a man's bag!

Nu nog op zoek naar leuke hebbedingetjes, al wat een speurneus nodig heeft.

En wellicht nog iets op de flap? Best een groot effen, bruin vlak. Iemand een idee? Ik las laatst een blog van iemand met een button-machine, wellicht is een persoonlijke button wel een idee.




3 opmerkingen:

100% Elke zei

Heel mooi! En wat een schoon stofke!

Lieve zei

Een geflockte naam misschien?

Fenna Achternaam zei

Een rood geflockte naam, dat zat in mijn hoofd inderdaad. De naam heeft zeven letters, misschien too much?