zondag 27 oktober 2013

Stoffentip voor een regenachtige middag met de kids

Vandaag net als gisteren, ben ik niet toegekomen aan de naaimachine. Gezakt dus voor mijn Kids Clothes Week challenge. Volgend seizoen weer een poging.

Met mijn dochter was ik in IKEA vandaag, de jongens waren naar het Geldmuseum. Dit museum in Utrecht sluit 1 november en is echt nog even een bezoekje waard. Echt een doe-museum.

Bij IKEA loop ik altijd langs de stofjes, te dik en te grote prints. Nu echter zit ik in een tassenfase en is canvasdikte gewenst. Mijn oog viel op deze stof. Een levensgrote kleurplaat voor de kids. Na een middag kleuren kruipt mams achter de naaimachine en hebben zij hun eigen ontworpen gym- of zwemtas.

Tevens knipte ik vandaag een patroon voor boxershorts. De tricot die ik bestelde viel zo erg tegen, dat ik er alleen onderbroeken van kan maken.

Vandaag dus geen foto's die volgen binnenkort van de eindproducten.

Geen opmerkingen: