maandag 7 oktober 2013

Overslagjurkje maal twee

In de laatste Ottobre staat een overslagjurkje/tuniekje dat ik al eerder maakte maar nog niet postte.
De eerste werd gemaakt met de Sneeuwwitje stof van Bora. Het resultaat mocht er zijn, het staat mijn dochter prachtig. Alleen de mouwboorden waren aan de wijde kant, aandachtspuntje voor de volgende keer.

Voor de tweede jurk koos ik wederom voor een stofje van Bora, ditmaal uit de serie Mus4Kids. Het is een serie die in mijn ogen wat teleursteld. De kleuren zijn niet zo uitgesproken als de prints van Bora zelf. Dit keer werden de mouwboorden smal genoeg, echter maakte ik een fout in de hals door overmoed. De omschrijving zegt: eerst de schouders sluiten en dan afbiezen. Echter in mijn enthousiasme biesde ik eerst de voorpanden af en sloot daarna de schoudernaden. Bijna niet te zien...









4 opmerkingen:

Juffra Toertjes zei

De stoffencombinatie van de eerste jurk vind ik echt geslaagd .....
Mooi hoor!
:-)

With love - by Eva zei

Ik kocht die Ottobre ook, met dat model in gedachten. Schoontjes, die van jou!

Unknown zei

wauw wat een mooi jurkje welk nummer is dat dan?

Fenna Achternaam zei

Het is nummer 4 van 2013. Dit jurkje staat op de cover!