zaterdag 25 april 2015

Soft Cactus' Marsala Melon Blue Red Sneak Peak

Naomi van Soft Cactus maakt de mooiste katoentjes.
Wat was ik blij dat ik een e-mail kreeg met het bericht dat ik mocht testen voor de nieuwe collectie.
Het fijne aan de Soft Cactus stoffen, is dat je kunt mixen en matching naar eigen smaak. Binnen een set valt alles te combineren. En de bijbehorende effen stofjes zorgen voor een luxe afwerking.

Ik maakte er twee Theo's van en een Thea.
De Theo's werden gedragen op de verjaardag van dochterlief en door mijn zwager/fotograaf op de foto gezet.
Gisteren kwam deze blogpost van Naomi online en dat betekent dat ik ook éindelijk mag bloggen over deze geweldige nieuwe collectie. Allereerst een sneak peak.
De Starflight (links gecombineerd met effen meloen) is mijn favoriet, maar ook de Folding Boats (rechts gecombineerd met effen blauw) is perfect voor stoere jongens.

Binnenkort meer foto's!!

Soft Cactus fabrics are my favourites. The fabrics are made to mix and match which make them perfect for multiple purposes. On the left I combined the Starflight with uni melon. On the right I used Folding Boats with uni blue. Great for cool kids!
More pictures are uploaded on a short term.

6 opmerkingen:

ikmaakhetzelfnu zei

Inderdaad weeral een mooie stoffencombinatie.Ik ben alvast fan!

CreativEls zei

Prachtig !

Kiekielot zei

Heel mooi! Vooral dat eerste stofje vind ik leuk.

Ann Cloots zei

Schoon!! En zowa retro, knap gemaakt!

Gaëtane zei

Leuk!!!

Soft Cactus zei

Bedankt voor het testen!! Het zijn leuke hemdjes geworden! Ook heel benieuwd naar die Thea..