maandag 20 april 2015

Creatief uitstapje deel 3

Zoals in eerdere berichten al gelezen kon worden, staat hier een Cameo. Een erg fijn apparaat.
Daarnaast had ik het gebruik van steigerhout ontdekt. Één en één is twee toen een collega van manlief vroeg mij een houten naambord te maken voor aan het huis.

In de vorm van een hart met de namen en huisnummer erop.

Ik ging zagen en hoewel het er allemaal goed uit zag, maakte ik er voor de zekerheid twee.

De cameo werd gebruikt om een sticker te snijden die als sjabloon diende.
Met grijze verf en een sponsje tamponeerde ik daar de tekst op.

De eerste was direct geslaagd dus het tweede hart werd voor iemand anders, voor mijn lieve zusje!
Die had toevallig hetzelfde huisnummer :)
Deze lijkt iets te verspringen, kwestie van oefenen met het precies recht aanbrengen van de deuvelverbinding.




This weekend I combined two of the earlier exposed cretions. Working with the Silhouette Cameo and working with scaffolding wood.
I made these hearts in which I used the Cameo to make a template.
The words were than easy to paint.
I made two for 'just in case'. Since the first one was perfect, the second one was made for my sister.

1 opmerking:

ikmaakhetzelfnu zei

Wauw...heel leuk gedaan.