woensdag 22 april 2015

Ingeduffeld als kraamkado

Dit weekend kreeg ik de vraag om een babyjasje met spenenkoord te maken aan de hand van dit geboortekaartje.
Het patroon voor het babyjasje, is het bekende "Ingeduffeld" uit ZoGeknipt!.

Uiteraard wilde ik dat doen en de speurtocht naar de juiste kleur katoen begon.
Aangezien er geen juiste kleur te vinden was, koos ik er voor om tricot te gebruiken. Een stevige tricot gecombineerd met nicky velours als voering.

De werkwijze was inmiddels bekend en het jasje ging zonder moeite ineen.

Vervolgens werd de Cameo aan het werk gezet om het jasje te voorzien van een opdruk.

Na het bedrukken werden de kampsnaps en mijn eigen knoopje aangebracht.

Het resultaat: een heerlijk jasje met een nog heerlijkerder zachte voering.
Het spenenkoord staat niet op de foto.







 I was asked to make a baby jacket. The card was sent to me for inspiration. 
Since I couldn't find a cotton fabric in the right color, I decided to use jersey. The lining was made of nicky velours.
It was the fifth time I made the jacket, so it was easy to put together. 
The Cameo cut the print for me and after pressing the print on the jacket, the buttons were made. I used kamsnaps...again.



8 opmerkingen:

MaZella zei

oh, heel leuk, dit wordt met open armen ontvangen, zeker weten!

Unknown zei

Heel mooi gedaan!

ikmaakhetzelfnu zei

Dit is een toffe uitvoering van het jasje.Van waar heb je die knopen?

Fenna Achternaam zei

Van www.caroly.nl

Tinekebo zei

Mooi gedaan !

Tinekebo zei

Mooi gedaan !

Piepow zei

Waw! Daar zullen die mama en papa heel blij mee geweest zijn :-)

Nathalie Dene zei

mooi!