zaterdag 25 oktober 2014

Goed gekleed de natuur in

Onze jongens gaan eenmaal per week na school de natuur in, zij zitten op een buiten BSO.
Het dragen van een sjaal doen zij niet graag, vandaar dat ik sweaters maakte met kolkraag.

De stofjes werden gekocht op het Stoffenspektakel in Brugge tijdens onze vakantie (wederom) in Cadzand. En daarna werden er nog meer stoffen gekocht bij Marieke. Als kindjes in een snoepwinkel liepen zuslief en ik daar rond.

Als patroon gebruikte ik een simpele raglan zoals in elke Ottobre wel staat. Met daaraan een kolkraag welke ik zelf knipte aan de hand van een patroon uit Knippie winter 2013/2014.

Foto's met de telefoon gemaakt...





In Cadzand, het zonnige Zeeuws-Vlaanderen, werd op 18 oktober nog een duik in zee genomen door de jongste twee waterratten uit ons gezin: Bikkels!



2 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuke stoffen en heerlijke truien! Heel leuk!

Marlieke zei

Oh wauw wat een mooie kindjes heb je!
En je creaties zijn ook echt heel leuk geworden!
Ik meld me aan als volger hoor :-)