zaterdag 24 oktober 2015

Proefballon: stempelen op stof

Enkele maanden geleden vatte ik het idee om zelf stempels te gaan maken. De benodigdheden kreeg ik van mijn verjaardag, maar daar bleef het eigenlijk bij. Tijdgebrek, gebrek aan inspiratie.

Nu ligt er al een tijd een rol okergele Punta di Roma stof hier zonder bestemming. 1 + 1 = 2, ik ging die stof bestempelen. Daar moesten blaadjes opkomen en zo geschiedde.
Gisteravond sneed ik een stempel uit, vandaag werd de stof bestempeld en naaide ik er zomaar een babylegging van.
Het resultaat? Best leuk,het stempelen ging eenvoudig met hier en daar wat zwarte vlekjes op de verkeerde plek, maar hé het is "handmade". 
Alleen de Punta di Roma stof is vrij dik. Ideaal voor de wintermaanden, maar de vraag is of de maat dan nog klopt. 
Ik ga dus even op zoek naar een test-baby van een maand of 4 :)



1 opmerking:

ikmaakhetzelfnu zei

Leuk idee omdat simpel stofje op te fleuren met blaadjes,echt voor de tijd van het jaar,hé!