zondag 12 juli 2015

Meer mouwloze shirts

Hier maakte ik de eerste twee mouwloze shirts voor deze zomer. Deze werden graag gedragen en het leek mij geen overbodige luxe om er nog eens twee te maken.
Ik kon niet anders dan de tricots van Finch Fabrics ook voor de jongens aan te schaffen, zoals ik hier eerder voor Nieke deed. Het werden de vissers en de cactussen, die ik bestelde bij Stofopzolder.be (momenteel 30% korting en goedkoop verzenden naar NL).
De boordstof bestelde ik bij Kleurenmix.nl.

Het patroon kwam wederom uit Ottobre en werd wat verlengd. Tevens gebruik ik net altijd wat een bredere rand boordstof dan voorgeschreven, kwestie van smaak.

De oudste zoon kreeg de cactussen en de jongste zoon de vissers.


Achterzijde

Voorzijde

I already made the boys one sleeve-less shirt each. These were perfect so I made them some more. I used the Finch Fabric Jersey.



4 opmerkingen:

Gaëtane zei

Zo wijs in die stofjes!!

Anneliezzzeke (misstraaitoenaai) zei

Hele leuke shirts!

Katrientje vanalles zei

mooi!! en dat zijn prachtige stofjes één ervan heb ik ook liggen.

ikmaakhetzelfnu zei

Leuk gedaan!