maandag 1 juni 2015

Jumpsuit uit Knipmode

Dit stofje zag ik al meerdere keren langskomen. Het leent zich perfect voor een jumpsuit, alleen het patroon was niet in huis.
Tot ik in een give away een LMV won, met daarin een jumpsuit. Alleen....tot op heden heb ik de prijs nog niet ontvangen en de stof was al in huis.
Daarom kocht ik de Knipmode 4/2015 met daarin ook een jumpsuit.

Dit weekend sloeg ik aan het knippen, plakken (pff wat een enorme patroondelen) en weer knippen en naaien. Dat is andere koek dan kinderkleding maken.
Al eerder naaide ik voor mijzelf en meerdere keren was het eindresultaat een flop.
Nu niet, wat een heerlijk pak is het geworden. Het zit zo lekker, dat ik nog een tweede jumpsuit wil maken. Wellicht dan wel uit de gewonnen LMV.

De stof bestelde ik wederom bij Stofopzolder.be, het is viscose met de naam Facet van Atelier Brunette.
Deze webshop in België heeft de verzendkosten naar NL verlaagd naar 5 euro, goed nieuws!


Een paar kiekjes in het avondzonnetje


Prima jumpen in dit jumpsuit

De blinde rits

 Twee borstzakjes met zwarte knoopjes en het splitje voorzien van een felblauw knoopje

Vrijwel onzichtbare borstzakjes

After winning the LMV in an online give away I couldn't wait making the jumpsuit. Actually, I realy couldn;t wait until I'll recieve the LMV so I bought a Knipmode 4/2015 and ordered the Face by Atelier Brunette fabric at Stofopzolder.be


5 opmerkingen:

Lieveke en zus zei

Leuk!

Katrientje vanalles zei

staat ja mooi, ik sta met al mijn rondingen (lees dikke buik) meestal niet met een jumpsuit. Je staat er prachtig mee.

Anneleen zei

Heel leuk, mooie stof ook!
Dat zit zo zalig hé, zo'n jumpsuit...

Ellen W zei

Mooi gemaakt!!
Het stofje ligt bij mij klaar voor een broek, alhoewel het nog even zal duren eer ik er kan aan beginnen

Piepow zei

Mooi!