zondag 14 juni 2015

Grote Give Away: de winnaars!

Wat veel animo was er voor de Grote Give Away.
Rafflecopter en ik zijn geen beste vrienden geworden, de winnaars heb ik handmatig overgenomen in een Excel-bestand.
Random.org koos de winnende nummers, met het verdelen van de prijzen hield ik rekening met de door jullie opgegeven top 3.
Des te eerder jouw nummer werd getrokken des te meer kans op een prijs uit jouw top 3.
Prijzen 1 en 3 werden niet (hoog) in een top 3 gezet. Daarbij heeft de eerste getrokkene, de eerste keus.

De winnaars wederom in alfabetische volgorde:
Prijs 1: Tekstbord 30x40 cm met opdruk naar keuze van mijn hand
Winnaar: An Coppens of Mamadammeke (An eerste keus!)

Prijs 2: Zes edities van Knippie
Winnaar: Kiekielot


Prijs 3: Boeken "Allemaal Rokjes" én "De Moestuin van Mme Zsazsa"
Winnaar: An Coppens of Mamadammeke (An eerste keus!)


Prijs 4: 2,5 meter stof naar keuze van Soft Cactus
Winnaar: Woohoo


Prijs 5: 2 meter stof naar keuze en DIY poppenkleertjes-set naar keuze van Stofopzolder.be
Winnaar: Piepow


Prijs 6: Cadeaubon van 25 euro te besteden aan patronen en/of de nieuwe stoffen van Zonen09
Winnaar: Miss Wobie

Gefeliciteerd allemaal!! En veel plezier met jullie geweldige prijzen.
Het verzoek aan de winnaressen om contact met mij op te nemen via fennamossel at hotmail.com

3 opmerkingen:

Woohoo zei

Woohoo! :D Ik mail je!

Mamadammeke zei

joepiedepoepie! Ik mail ook :) Ellen M

Kiekielot zei

Wouw! Heb ik even geluk!!!
Ik mail je :-)