woensdag 25 juni 2014

Two Ally's a day keep the doctor away

Eerder vandaag postte ik mijn eerste Ally en had ik kritiek.
Daarom vanavond een tweede Ally gemaakt. Dit maal koos ik voor een stofje van Soft Cactus, zo vrolijk!

De armbies werkte ik beter af. Voor wie het ook netjes wil doen: sluit eerst de zijnaden, meet daarna de lengte van de armbies. Sluit de armbies en zet deze aan.
De lengte van de halsbies keek ik af bij mijn vorige versie. Ditmaal rimpelde ik eerst het voor- en achterpand en zette daarna de halsbies aan.

Wederom sjoemelde ik bij de knopenpat en omzeilde zo de polo-sluiting.

Een lintje maakt wederom het geheel af.

Dochter begon te stuiteren toen zij deze versie zag. Bij de eerste vond zij het geheel niet roze genoeg.
Dat is nu opgelost :)



3 opmerkingen:

ikmaakhetzelfnu zei

Deze is ook mooi hoor!En ja kleine meisjes zien graag roze.

Unknown zei

mooi! en zeker roze genoeg ;)

Mumendemiekes zei

deze vind ik ook moooooii pink