zaterdag 28 december 2013

Wikkeldeken voor Disney-fan

Al eerder postte ik over een baby die mee doet met de hobby van papa. En nu kreeg ik wederom een opdracht die te maken had met papa's bezigheid. Deze papa is Disney-fan.
Voor vrienden maakte ik eerder dit jaar een wikkeldeken die ook gebruikt kan worden in het autostoeltje. Zij waren zo enthousiast dat zij de deken bestelde voor de baby van de Disney-fan.

Het werd een stofje met hét icoon van Disney, één van zijn eerste figuren en misschien wel de bekendste, Mickey Mouse.

Het patroon komt uit een Knippie van winter 2008. Buitenkant is van katoen en de binnenkant van fleece. Van wat reststof maakte ik een vrolijk labeldoekje.

Hoewel ik graag Disney-films kijk, ben ik geen echte fan van Disney op textiel. Toch ben ik blij met het resultaat.


1 opmerking:

Pluisje zei

Je mag meer dan blij zijn met dit resultaat. Gewoonweg prachtig!!!